10 Gündür İnternet Sorunu ve Turknet ile Türk Telekom İlgisizliği

mertyegin57

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
13 Eki 2022
Mesajlar
47
Tepki
4
Konum
Sinop
Bilen biri yapmam gerekenler hakkında bilgi verirse çok memnun olurum arkadaşlar. Size sorunumu şöyle anlatayım. Yaklaşık 10 gün önce yavaş yavaş internette kopmalar başladı, dsl ışığı komple gidiyor ve bir süre sonra geri geliyordu. Ardından bu iyice sıklaştı, interneti kimse kullanmazken dsl ışığı ve internet ışığı yanıyor fakat ne zaman bir dosya indirmeye, yahut video izlemeye çalışsam dsl ışığı gidiyor. 100mbps Türknet internet kullanıyorum, VDSL bağlantı sağlıyorum. 3 senedir de aynı paketi gayet sorunsuzca kullandım. Türknet’te destek kaydı oluşturduğumuzda bize Türk Telekom’un saha kontrolü yaptığını ve bir sorun olmadığını söylediklerini, dolayısıyla iç hatlarda sorun olabileceğini söylediler. Türknet saha ekibini çağırdık, onlar da apartmanın telefon kutusunun çok eski olduğunu, Türk Telekom’un değiştirmesi gerektiğini söylediler. Türk Telekom ise böyle bir şeyin mümkün olmadığını, bulunduğumuz yerdeki altyapının 100mbps kaldırmadığını, en fazla 50mbps kullanabileceğimizi söylediler. Biz yıllardır 100mbps kullanmamıza rağmen bunu demeleri oldukça absürt. Dahası, hızı 50mbps yapıp denediğimizde de hiçbir sorun çözülmedi. 2022 yılında böyle şeylerle uğraşmak kadar absürt bir durum olamaz. Türk Telekom saha ekipleri bizi engelledi, resmen arayamıyoruz. Bu konuda neler yapabiliriz? Bir bilirkişi beni aydınlatırsa çok müteşekkir olurum.
 

BilgisayarcıGenç

Mahalle Bilgisayarcısı
Mahalle Bilgisayarcısı
Katılım
14 Haz 2017
Mesajlar
6,264
Tepki
1,269
Konum
51 | Niğde
Türk telekomun özel müşteri maili vardı. Oradan mail atınca oldukça detaylı şekilde ilgileniyorlardı. Ancak şuan maili hatırlamıyorum. Bulabilirseniz orası üzerinden iletişime geçin. Altyapı sorunları yüzünden 2 ay internete erişemedim sizinkine benzer durum sebebiyle. Sürekli mail yoluyla ve özel müşteri bağlantılarından iletişime geçerek ana merkezlerinden uzman ekip gönderdiler oturduğum şehire. Onlar sorunu çözmüştü.
 

Syqex

Bilgisayar Uzmanı
Bilgisayar Uzmanı
Katılım
16 Mar 2022
Mesajlar
14,218
Tepki
5,180
Konum
26 | Eskişehir
Öncelikle durumunuza üzüldüm. Bizde Türk Telekom kullanıyoruz ve çok ilgisizler onu belirtmek isterim. Hiçbir sıkıntı yok iken internetimiz kesildi ve 3 haftadan uzun süredir yok. Bu süre içinde 200 kere aramışızdır ama hiç ilgilenmediler. Arıyoruz her seferinde ekip ilgileniyor diyorlar geçiştiriyorlar. Cimere şikayet ettik ve çok şikayet olduğundan dolayı bizzat kendileri ilgilenmiş ve şikayet ettikten 1 hafta sonra internet geldi. Kısacası sizde cimere şikayet edebilirsiniz başka türlü ilgilenmiyorlar.
 
KS

mertyegin57

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
13 Eki 2022
Mesajlar
47
Tepki
4
Konum
Sinop
Türk telekomun özel müşteri maili vardı. Oradan mail atınca oldukça detaylı şekilde ilgileniyorlardı. Ancak şuan maili hatırlamıyorum. Bulabilirseniz orası üzerinden iletişime geçin. Altyapı sorunları yüzünden 2 ay internete erişemedim sizinkine benzer durum sebebiyle. Sürekli mail yoluyla ve özel müşteri bağlantılarından iletişime geçerek ana merkezlerinden uzman ekip gönderdiler oturduğum şehire. Onlar sorunu çözmüştü.

Türk Telekom daima şöyle diyor:
Değerli Müşterimiz,

Tarafımıza ilettiğiniz konu hakkında; internet hattınıza ait talebinize istinaden yapılan incelemeler sonucunda, farklı bir internet servis sağlayıcı üzerinden hizmet aldığınız anlaşılmıştır.
Yaşamış olduğunuz sorun hakkında hizmet almış olduğunuz internet servis sağlayıcı üzerinden destek alabilirsiniz. Abonelik hat bilgileri tarafımızdan görülemediği için hat için tarafımızdan işlem yapılmamaktadır. buna göre Türk Telekom müdürlüğünden direk giderek destek alabilirsiniz. Altyapı hat çalışmalar internet servis sağlayıcılarının Türk Telekom’a başvurusu ile gerçekleşmektedir

Saygılarımızla,

TÜRK TELEKOM MÜŞTERI HIZMETLERI


Türknet ise biz arıza kaydı ilettik diyor.


Öncelikle durumunuza üzüldüm. Bizde Türk Telekom kullanıyoruz ve çok ilgisizler onu belirtmek isterim. Hiçbir sıkıntı yok iken internetimiz kesildi ve 3 haftadan uzun süredir yok. Bu süre içinde 200 kere aramışızdır ama hiç ilgilenmediler. Arıyoruz her seferinde ekip ilgileniyor diyorlar geçiştiriyorlar. Cimere şikayet ettik ve çok şikayet olduğundan dolayı bizzat kendileri ilgilenmiş ve şikayet ettikten 1 hafta sonra internet geldi. Kısacası sizde cimere şikayet edebilirsiniz başka türlü ilgilenmiyorlar.
CİMER’e iletişim başkanlığına şikayet ettim bugün. Çok çok absürt bir durum gerçekten…
 

yusacivelek

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
6 Kas 2022
Mesajlar
7
Tepki
0
Konum
41 | Kocaeli
Hocam kolay gelsin, öncelikle Türk Telekom bina içinden sorumlu değildir. Direğe kadar sorumluluk alanı vardır. Direğe kadar hattınız sağlam geliyorsa gerisi Türk Net'e kalıyor. Direk ilerisindeki sorunlara Türk Telekom müdahale edemez ve yıllardır 100 mbps kullandığınızı söylemişsiniz. Gelen kablolar zamanla eskiyor ve menhollerdeki eklerine su girebiliyor. Yada kazı çalışmalarında yer altı kabloları koparsa veya direğe gelen kabloya kamyon tır gibi büyük araçlar takılırsa yapılan ekler hızı düşürüyor. Ayrıca hız arttıkça internet kapasitesi düşüyor. Yani türk telekom bölgenizde maksimum 50 mbps çalışır diyorsa türk telekomu dinleyin. DSL ışığınız gidip bir zaman sonra geliyorsa bu size gelen kabloda ki eklerden olabilir. Paketiniz dahilinde olan 100 mbps interneti alt yapınız kaldırmıyor hat şişmesinden dolayı kopma yaratıyor. Hızı aşağı çektirirseniz çok daha stabil internet kullanabilirsiniz. Alt yapı sorgulaması sonucunda çıkan hızların doğruluk payı düşüktür. Bilgilerinize.
 
KS

mertyegin57

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
13 Eki 2022
Mesajlar
47
Tepki
4
Konum
Sinop
Hocam kolay gelsin, öncelikle Türk Telekom bina içinden sorumlu değildir. Direğe kadar sorumluluk alanı vardır. Direğe kadar hattınız sağlam geliyorsa gerisi Türk Net'e kalıyor. Direk ilerisindeki sorunlara Türk Telekom müdahale edemez ve yıllardır 100 mbps kullandığınızı söylemişsiniz. Gelen kablolar zamanla eskiyor ve menhollerdeki eklerine su girebiliyor. Yada kazı çalışmalarında yer altı kabloları koparsa veya direğe gelen kabloya kamyon tır gibi büyük araçlar takılırsa yapılan ekler hızı düşürüyor. Ayrıca hız arttıkça internet kapasitesi düşüyor. Yani türk telekom bölgenizde maksimum 50 mbps çalışır diyorsa türk telekomu dinleyin. DSL ışığınız gidip bir zaman sonra geliyorsa bu size gelen kabloda ki eklerden olabilir. Paketiniz dahilinde olan 100 mbps interneti alt yapınız kaldırmıyor hat şişmesinden dolayı kopma yaratıyor. Hızı aşağı çektirirseniz çok daha stabil internet kullanabilirsiniz. Alt yapı sorgulaması sonucunda çıkan hızların doğruluk payı düşüktür. Bilgilerinize.
Yorumunuz için teşekkürler ama maalesef ne Türk Telekom'un ne de Türknet'in dediği doğruymuş. Türknet gelip modemi kontrol edip sorun bulamamasına rağmen sorunu ben fark edip yeni modem almam üzerine sorun çözüldü. Modemin wifi vericisi bozulmuş. 2 hafta boyunca altyapıda sorun var düzelteceğiz diye Türk Telekom'un gezmesi ve Türknet'in gelip modemden dış hata kadar kontrol edip telefon kutusu bozuk demesi üzerine tek sorun olarak modemin eskimiş olmasıyla karşılaştık...
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst