Kart sıfır kart bunda bir sorun yok. Bu yaşadığınız sorun firma ile ASUS arasındaki koordinasyon probleminden kaynaklı. Aslında ürünlerin garantileri markanın firmaya ürünü gönderdiği tarihten itibaren başlıyor ama ve size satıldığı zaman fatura yeniden revize ediliyor ve ASUS 'a bildiriliyor. Daha sonra garanti süresi baştan başlıyor. Firma ASUS 'a fatura tarihini güncelleyip bildirmediği için onlara geldiği tarih başlangıç görünüyor. Bu sorun değil. Ürünün size satıldığı tarihten itibaren kaç yıl garantisi varsa o geçerli. 2 yıllık ürünlerde hiçbir işlem yapmanıza gerek yok ASUS sizdeki fatura tarihine göre garanti hizmeti veriyor ama 3 yıl garantili üründeki 1 yıl kayıp sorun çıkartabilir. Siz Gaming.gen.tr adresine durumu bildirin ASUS 'a güncel fatura tarihini başlangıç olarak iletsinler sorun ortadan kalkar. Benzer şekilde ASUS ile de irtibata geçebilirsiniz.
Bu yaşadığınız sorunun aynısı daha yakın zamanda akrabanım başına geldi. ASUS TUF K7 klavyesini ASUS 'a kaydetmek istediğinde görmüş ürün 1 yıl kadar önceki bir zaman diliminde başlamış garanti olarak ve firmaya bildirilmemiş bu garanti güncelleme işlemi. ASUS firması da size yukarıda yazdığım açıklamayı yapmış. Akrabam bir işlem yapmadı ekstra fatura tarihiniz neyse o tarihten sonrasındaki süre bizim için geçerli olan demişler. Ama sizdeki kart 3 yıl garantili olduğu için durum farklı olabilir. Bu yüzden yazın hem firmaya hem de ASUS 'a.