Hakem heyeti kararı

zumzum

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
24 Ara 2021
Mesajlar
54
Tepki
0
Konum
Belirtilmemiş
İyi akşamlar herkese Hepsiburada üzerinden bir satıcıdan aldığım ürünleri kargoya verilecekken iptal edilmişti( Stok olmadığı bahane edilerek.) Tüketici hakem heyetine basvuru yapmıştım sonuç olarak haklı bulundum ve ürün şuan satışta olduğu için satın aldığım aynı fiyat üzerinden ürünün bana gönderilmesine karar verildi. Şuan nasıl bir yol izlemem gerekiyor, sanırım Hepsiburadaya whatsapp üzerinden karar formunu göndermem gerekiyormuş ama emin değilim daha önce bu süreci yaşayan ya da bilgisi olan birisi yardımcı olabilirse sevinirim. Cevaplarınızı bekliyor olacağım, teşekkürler şimdiden...

Kafamı karıştıran birşey var lakin ben 2 adet ürün almıştım ancak raporda 2 adet olarak bahsedilmemiş umarım bu konuda sorun yaşamam sizce bir sorun teşkil eder mi bu durum?
 

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
41,834
Tepki
4,136
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Cvp: Hakem heyeti kararı

Bir arkadaşımdan deneyimi olduğu için bilgisini aldım. Eğer siz Tüketici Hakem Heyeti başvurunuzda aldığınız 2 ürünü de belirtiyseniz ve geri dönüşte size mahkeme 2 ürün için onay verdiyse sorun yok. Ama ürün sayısı belirtilmediyse sorun yaşama ihtimaliniz var. Siz Hepsiburada firmasını arayıp durumu belirtin onlar sizi yönlendirecektir işleyiş hakkında.

Ancak bir durum daha var. Siz Hepsiburada.com adresinden bir satıcıdan aldım demişsiniz. Eğer şikayetinizi mahkemeye bu alışveriş yaptığınız firmayı belirtmediyseniz buda sıkıntı. Hepsiburada firması burada aracı olduğu için süreç sıkıntıya girebilir bilginiz olsun.
 
KS

zumzum

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
24 Ara 2021
Mesajlar
54
Tepki
0
Konum
Belirtilmemiş
RE: Cvp: Hakem heyeti kararı

ugur.gozaydin' Alıntı:
Bir arkadaşımdan deneyimi olduğu için bilgisini aldım. Eğer siz Tüketici Hakem Heyeti başvurunuzda aldığınız 2 ürünü de belirtiyseniz ve geri dönüşte size mahkeme 2 ürün için onay verdiyse sorun yok. Ama ürün sayısı belirtilmediyse sorun yaşama ihtimaliniz var. Siz Hepsiburada firmasını arayıp durumu belirtin onlar sizi yönlendirecektir işleyiş hakkında.

Ancak bir durum daha var. Siz Hepsiburada.com adresinden bir satıcıdan aldım demişsiniz. Eğer şikayetinizi mahkemeye bu alışveriş yaptığınız firmayı belirtmediyseniz buda sıkıntı. Hepsiburada firması burada aracı olduğu için süreç sıkıntıya girebilir bilginiz olsun.

Kanıt niteliğinde gönderdiğim sipariş ekran görüntülerinde ürünün 2 adet olduğu açıkca görülüyor ve ben de şikayet metnini yazarken ürünler şeklinde bahsetmişim ama açik açik 2 adet aldığım şu bu vs dememişim. Hepsiburada üzerinden şu şu firmadan aldım diye belirtmiştim o konuda sıkıntı yok zaten raporda o şekilde düzenlenmiş. Tek eksik karar raporunda ürün diye bahsetmesi umarım tekrar uğraşmam gerekmez ortalama 2 aydır faal olan bir süreç.
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst