Oyuna girince bütün sesler gidiyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

stranka

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
11 Nis 2021
Mesajlar
14
Tepki
0
Konum
60 | Tokat
Merhaba herhangi bir oyuna girince bilgisayardaki bütün sesler gidiyor ve bir türlü çözemedim driverlarımda mı bi sıkıntı var anlamadım yoksa hoparlörün kendisinde mi bi sıkıntı var ? yardım ederseniz sevinirim.
 
KS

stranka

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
11 Nis 2021
Mesajlar
14
Tepki
0
Konum
60 | Tokat
ugur.gozaydin' Alıntı:
1 oyunda mı böyle yoksa tüm oyunlarda mı bu sorun var?
 
Live For Speedte ve ETS2 bundan başkada oyun yok zaten ve büyük ihtimal hepsinde oluyor de aynı sorun var ilk önce çatırt diye bir ses geliyor ve ardından bütün sesler gidiyor
 

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
41,832
Tepki
4,145
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Windows Ayarları > Sistem > Ses sekmesinden Ses Denetim Masasına giriş yapın. Açılan pencerede Kayıttan Yürüt sekmesinde aktif ses aygıtınızı bulun ve üzerine tıklayıp Varsayılan aygıt olarak ayarlı olduğundan emin olun. Sonra aygıtın özelliklerine girin ve Enhancements sekmesinden Disable all enhancements kutusunu onaylayın ve Anlık Mod aktif ise devre dışı bırakın. Daha sonra Gelişmiş sekmesinden Varsayılan Biçim ayarını maksimum kaliteye alın ve aşağıdaki 2 kutuya onay işareti koyun ve Uygula/Tamam deyin. Daha sonra tekrar Windows Ayarları > Sistem > Ses sekmesine gelin ve Çıkış kısmından aktif aygıtınızın doğru seçildiğinden emin olun. Daha sonra aşağıdan Gelişmiş ses seçenekleri > Uygulama birimi ve cihaz tercihlerine tıklayın ve sonraki menüde Çıkış aygıtınızın doğru seçildiğinden ve Uygulama Ses Düzeyi kısmının Varsayılan olduğundan emin olun.
 
KS

stranka

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
11 Nis 2021
Mesajlar
14
Tepki
0
Konum
60 | Tokat
ugur.gozaydin' Alıntı:
Windows Ayarları > Sistem > Ses sekmesinden Ses Denetim Masasına giriş yapın. Açılan pencerede Kayıttan Yürüt sekmesinde aktif ses aygıtınızı bulun ve üzerine tıklayıp Varsayılan aygıt olarak ayarlı olduğundan emin olun. Sonra aygıtın özelliklerine girin ve Enhancements sekmesinden Disable all enhancements kutusunu onaylayın ve Anlık Mod aktif ise devre dışı bırakın. Daha sonra Gelişmiş sekmesinden Varsayılan Biçim ayarını maksimum kaliteye alın ve aşağıdaki 2 kutuya onay işareti koyun ve Uygula/Tamam deyin. Daha sonra tekrar Windows Ayarları > Sistem > Ses sekmesine gelin ve Çıkış kısmından aktif aygıtınızın doğru seçildiğinden emin olun. Daha sonra aşağıdan Gelişmiş ses seçenekleri > Uygulama birimi ve cihaz tercihlerine tıklayın ve sonraki menüde Çıkış aygıtınızın doğru seçildiğinden ve Uygulama Ses Düzeyi kısmının Varsayılan olduğundan emin olun.
 ses sekmesine gelin ses sekmesine girince uygulama ve birim cihaz tercihlerine girince ayarlar kendi kendini kapatıyor.
 

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
41,832
Tepki
4,145
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Sisteminizde bir Windows odaklı sorun olabilir. Aşağıdakileri uygulayıp sonra dediklerimi yapın.


Başlata CMD yazıp Komut İstemini Yönetici Olarak Çalıştırın. Daha sonra DISM /Online /Cleanup-Image /CheckHealth komutunu girin ve ENTER tuşuna basıp işlemin tamamlanmasını bekleyin. Sonra aynı pencereye DISM /Online /Cleanup-Image /ScanHealth komutunu girin ve ENTER tuşuna basın tekrar ve işlemin tamamlanmasını bekleyin. Sonra yine aynı pencereye DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth komutunu girin ENTER tuşuna basın ve işlemin tamamlanmasını bekleyin ve son olarak aynı pencereye SFC /scannow komutunu girip ENTER tuşuna basıp son olarak işlemin tamamlanmasını bekleyin ve tamamlanınca pencereleri kapatabilirsiniz. Sistemi yeniden başlatıp sorunu kontrol edin. Bu işlemler Windows odaklı bir sorun varsa eksik dosya vs. veya bir farklı ayar sorunu çözecektir.


Bir sistem kalıntısı sorun yaratıyor olabilir. Bu yüzden kalıntıları temizlemek işe yarayabilir. 
  • @echo off
  • del /s /f /q %userprofile%\Recent\*.*
  • del /s /f /q C:\Windows\Prefetch\*.*
  • del /s /f /q C:\Windows\Temp\*.*
  • del /s /f /q %userprofile%\appdata\local\temp\*.*
  • exit
Bunları birkaç yöntem ile girebilirsiniz. Birincisi CMD yani Komut istemini yönetici olarak çalıştırıp ilk satır ve son satır hariç tek tek her satırı el ile yazıp her satır sonunda ENTER tuşuna basıp komutun tamamlanmasını beklemek ve sonraki satıra geçmek. 2. yöntem ise bir Not Defteri açmak ve yukarıdaki kodları yazmak yada kopyalamak. Daha sonra Dosya > Kaydet deyip Masaüstünü seçin ve Kayıt türü ayarını Tüm dosyalar yapın. Daha sonra dosyaya bir isim verin. Örneğin Reset.bat burada Reset dosya adı .bat dosya tipi oluyor. Yani bir isin verip sonuna .bat yazacaksınız. Daha sonra Kaydet deyin. Bu oluşan dosyayı masaüstünde bulup sağ tıklayıp Yönetici olarak çalıştıracaksınız ve bir siyah DOS ekranı açılacak temizleme işlemi tamamlanacak ve kapanacak. Eğer bir onay vs. isterse yada bir işlemde çok uzun süre takılırsa ki ortalama 1 dk. sürebilir bazıları. Böyle bir şey olursa uzun sürerse bir tuşa basıp geçebilirsiniz. Son yöntem ise %userprofile%\Recent , C:\Windows\Prefetch , C:\Windows\Temp , %userprofile%\appdata\local\temp bu klasörlere girip her şeyi toplu el ile silmek. Bazı klasörlere girerken onay isteyebilir sorun yok. Bazı dosyalar silinirken uyarı verebilir o an kullanıyor olma ihtimali oldukları için. Geçin sorun yok silinmeyenleri.
 
KS

stranka

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
11 Nis 2021
Mesajlar
14
Tepki
0
Konum
60 | Tokat
ugur.gozaydin' Alıntı:
Windows Ayarları > Sistem > Ses sekmesinden Ses Denetim Masasına giriş yapın. Açılan pencerede Kayıttan Yürüt sekmesinde aktif ses aygıtınızı bulun ve üzerine tıklayıp Varsayılan aygıt olarak ayarlı olduğundan emin olun. Sonra aygıtın özelliklerine girin ve Enhancements sekmesinden Disable all enhancements kutusunu onaylayın ve Anlık Mod aktif ise devre dışı bırakın. Daha sonra Gelişmiş sekmesinden Varsayılan Biçim ayarını maksimum kaliteye alın ve aşağıdaki 2 kutuya onay işareti koyun ve Uygula/Tamam deyin. Daha sonra tekrar Windows Ayarları > Sistem > Ses sekmesine gelin ve Çıkış kısmından aktif aygıtınızın doğru seçildiğinden emin olun. Daha sonra aşağıdan Gelişmiş ses seçenekleri > Uygulama birimi ve cihaz tercihlerine tıklayın ve sonraki menüde Çıkış aygıtınızın doğru seçildiğinden ve Uygulama Ses Düzeyi kısmının Varsayılan olduğundan emin olun.

maalesef bişey değişmedi oyna girince sesler gidiyor
 
KS

stranka

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
11 Nis 2021
Mesajlar
14
Tepki
0
Konum
60 | Tokat
ugur.gozaydin' Alıntı:
Kullandığınız ses cihazının marka modelini ve anakartınızı yazar mısınız.

samsungun telefonlardan çıkan kulaklıkarından diğer kulaklıklarıda denedim aynı ses ve aynı sıkıntı
 

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
41,832
Tepki
4,145
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Telefon kulaklığını geçin. Diğer türlü kulaklık veya hoparlör bir marka model isim vermezseniz yardımcı olamam. Bana kullandığınız ses cihazının marka modelini ve anakartınızı yazın ki bakayım nedir ne değildir.
 
KS

stranka

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
11 Nis 2021
Mesajlar
14
Tepki
0
Konum
60 | Tokat
ugur.gozaydin' Alıntı:
Telefon kulaklığını geçin. Diğer türlü kulaklık veya hoparlör bir marka model isim vermezseniz yardımcı olamam. Bana kullandığınız ses cihazının marka modelini ve anakartınızı yazın ki bakayım nedir ne değildir.

Realtek High Definition Audio 

Sistem Modeli X555UB
 

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
41,832
Tepki
4,145
Konum
34 | İstanbul Anadolu
ASUS X555UB laptop baktığım kadarıyla. Ses yongası Realtek marka. Ses sürücünüzü CCleaner gibi bir yazılım ile kaldırıp güncel sürücüyü tekrar kurmak işe yarayabilir ama öncelikle cihazda 3.5mm JAK girişi 1 adet mi var yoksa 2 adet mi? 1 adet ise kombo JAK olabilir ki bu durumda size tavsiyem öncelikle telefon kulaklığı olmayan bir kulaklık ile deneyin. Olmadı USB arayüzü ile bağlanan bir kulaklık kullanın ki sorun aygıt mı Windows/Sürücü odaklı mı anlayalım.
 
KS

stranka

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
11 Nis 2021
Mesajlar
14
Tepki
0
Konum
60 | Tokat
ugur.gozaydin' Alıntı:
ASUS X555UB laptop baktığım kadarıyla. Ses yongası Realtek marka. Ses sürücünüzü CCleaner gibi bir yazılım ile kaldırıp güncel sürücüyü tekrar kurmak işe yarayabilir ama öncelikle cihazda 3.5mm JAK girişi 1 adet mi var yoksa 2 adet mi? 1 adet ise kombo JAK olabilir ki bu durumda size tavsiyem öncelikle telefon kulaklığı olmayan bir kulaklık ile deneyin. Olmadı USB arayüzü ile bağlanan bir kulaklık kullanın ki sorun aygıt mı Windows/Sürücü odaklı mı anlayalım.

tamamdır geri dönüş sağlayacam size
 
KS

stranka

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
11 Nis 2021
Mesajlar
14
Tepki
0
Konum
60 | Tokat
ugur.gozaydin' Alıntı:
ASUS X555UB laptop baktığım kadarıyla. Ses yongası Realtek marka. Ses sürücünüzü CCleaner gibi bir yazılım ile kaldırıp güncel sürücüyü tekrar kurmak işe yarayabilir ama öncelikle cihazda 3.5mm JAK girişi 1 adet mi var yoksa 2 adet mi? 1 adet ise kombo JAK olabilir ki bu durumda size tavsiyem öncelikle telefon kulaklığı olmayan bir kulaklık ile deneyin. Olmadı USB arayüzü ile bağlanan bir kulaklık kullanın ki sorun aygıt mı Windows/Sürücü odaklı mı anlayalım.

Şuan bende o tarz kulaklıklar yok anlattığım sorun kulaklık takılı değilkende geçerli kulaklık takılı olmadan bi sonuç elde edemez miyiz ?
 

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
41,832
Tepki
4,145
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Ürünün kendi ses çıkış aygıtı da aynı tepkiyi mi veriyor? Eğer öyle ise ses kartınızı silip tekrar kurun derim. Display Driver Uninstaller yazılımını kullanın silme işlemi için. Yazılımı kullanmayı bilmiyorsanız Windows 'u Güvenli Mod ile başlatacaksınız ve bu indirdiğiniz yazılımı çalıştırıp silinecek aygıt olarak Ses kartı seçip sonra Realtek seçeceksiniz ve önerilen ayarda silmeye basacaksınız. Sonrasında sistemi yeniden başlatıp ses kartınızı tekrar kurabilirsiniz. Windows güncellemesi ses kartını eğer internet varsa kendisi kuracaktır ama elinizde sürücü varsa sizde kurabilirsiniz.
 
KS

stranka

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
11 Nis 2021
Mesajlar
14
Tepki
0
Konum
60 | Tokat
ugur.gozaydin' Alıntı:
Ürünün kendi ses çıkış aygıtı da aynı tepkiyi mi veriyor? Eğer öyle ise ses kartınızı silip tekrar kurun derim. Display Driver Uninstaller yazılımını kullanın silme işlemi için. Yazılımı kullanmayı bilmiyorsanız Windows 'u Güvenli Mod ile başlatacaksınız ve bu indirdiğiniz yazılımı çalıştırıp silinecek aygıt olarak Ses kartı seçip sonra Realtek seçeceksiniz ve önerilen ayarda silmeye basacaksınız. Sonrasında sistemi yeniden başlatıp ses kartınızı tekrar kurabilirsiniz. Windows güncellemesi ses kartını eğer internet varsa kendisi kuracaktır ama elinizde sürücü varsa sizde kurabilirsiniz.

tamamdır hocam deniyorum.
 
KS

stranka

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
11 Nis 2021
Mesajlar
14
Tepki
0
Konum
60 | Tokat
hocam merhaba dediğiniz yöntemle ses kartını kaldırdım yeniden yükledim nedeni isw güncelleme yoktu o yüzen www.realtek.com adlı (kendi sitesinden ) indirdim ama yanlış mı kurdum anlayamadım denetim masasında realtekin bir sekmesi falan gözükmüyor. Seste ekranda geliyor diye gözüküyor ama bilgisayardan herhangi birşekilde ses çıkmıyor sorun belirleyiciside sorunu bir türlü belirleyemedi maalesef. Acil bir şekilde yardımınızı bekliyorum...
 

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
41,832
Tepki
4,145
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Tekrar kaldırın sürücüyü ve Driver Booster veya önerim CCleaner yazılımını kurun. Bu yazılımlar ile ses kartını yükleyip sistemi yeniden başlatın ve sonra tekrar deneyin.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst