- Katılım
- 16 Şub 2024
- Mesajlar
- 136
- Tepki
- 27
müşteri hizmetleriyleBöyle demesinin sebebi kargonun nakliye sırasında hasar alması olabilir veya herhangi bir yanlışlık olabilir. En doğru bilgi için müşteri hizmetleriyle iletişime geçmenizi öneririm.
Aşağıdaki link yardımcı olabilir. İsterseniz uygulamadan da iletişime geçebilirsiniz.müşteri hizmetleriyle
nası geçeceğim iletişi
cok teşekkür ederimAşağıdaki link yardımcı olabilir. İsterseniz uygulamadan da iletişime geçebilirsiniz.
Uygulamada sağ alttaki 3 çizgiye tıklayıp en aşağıya kaydırdığınızda müşteri hizmetleri yazıyor.
çalıştığım için aramaya vakşt bulamadım,5/10 dakika önce böyle bir mesaj geldiAşağıdaki link yardımcı olabilir. İsterseniz uygulamadan da iletişime geçebilirsiniz.
Uygulamada sağ alttaki 3 çizgiye tıklayıp en aşağıya kaydırdığınızda müşteri hizmetleri yazıyor.
Belki 1 ay içerisinde 5 taneden fazla ürün satın aldınız diye sorun çıkmış olabilir. Veya T.C kimlik numaranızı yanlış tuşlamış isim soy isim farklı girmiş olabilirsiniz.çalıştığım için aramaya vakşt bulamadım,5/10 dakika önce böyle bir mesaj geldi
Ekli dosyayı görüntüle 35773
linke giriyorum boyle bi sayfa çıkıyor
Ekli dosyayı görüntüle 35775Ekli dosyayı görüntüle 35774
burdaki numarayı aradım carry lojistik türkiye şubesi falan diye ,akşam 5 de kaptıyorlarmış yarın tekrar aricam
çalıştığım için aramaya vakşt bulamadım,5/10 dakika önce böyle bir mesaj geldi
Ekli dosyayı görüntüle 35773
linke giriyorum boyle bi sayfa çıkıyor
Ekli dosyayı görüntüle 35775Ekli dosyayı görüntüle 35774
burdaki numarayı aradım carry lojistik türkiye şubesi falan diye ,akşam 5 de kaptıyorlarmış yarın tekrar aricam
kerry diye bi firinayı aradım soy ismimi girmemişim nasıl oldu bende bilmiyorum amazonu arayın ücreti iadesi için dediler ama ulaşamıyorumBelki 1 ay içerisinde 5 taneden fazla ürün satın aldınız diye sorun çıkmış olabilir. Veya T.C kimlik numaranızı yanlış tuşlamış isim soy isim farklı girmiş olabilirsiniz.
kerry diye bi firmayı aradım soy ismimi girmemişim nasıl oldu bende bilmiyorum amazonu arayın ücreti iadesi için dediler ama ulaşamıyorumVergi sınırlandırılması yada başka bir sebepten gümrükte kalmış olabilir.
Hiç uğraşma boşa zaman kaybı o ürün artık gelmez. Ürünü istiyorsan yeniden sipariş ver. Amazon iade ödemelerinde hızlıdır hemen işleme alır, ücret bankana göre ortalama 4 günde hesabında olur.kerry diye bi firmayı aradım soy ismimi girmemişim nasıl oldu bende bilmiyorum amazonu arayın ücreti iadesi için dediler ama ulaşamıyorum
ücret iadesi ne zaman gelir
Evet tekrardan ürünün değeri kadar hesabından ücret çekilir. İade işlemini başlattın mı ? Siparişlerim kısmından ürün iadesinde bulunduysan, iade başlatıldı veya iade ediliyor yazar. Ödeme yapıldığında iade tamamlandı yazar. İstersen müşteri hizmetleri kısmından o ürüne tıklayıp, ardından iade ve değişim seçin. Sonraki adımda iade ve değişim işlemi başlatın dediğinizde tel numaranızı girin amazon sizi arayacaktır. Herşeyi onlar halleder aklınızdaki soruları sorabilirsiniz. Tabi bunları yaptıysanız bu mesajı dikkate almayınyeniden sipariş verdiğimde yine şara çekecek dimi benden , birde iade hakkında herhangi birşey yazmıor amazonda
şimdi yapıyorum ,cok teşekkür ederimEvet tekrardan ürünün değeri kadar hesabından ücret çekilir. İade işlemini başlattın mı ? Siparişlerim kısmından ürün iadesinde bulunduysan, iade başlatıldı veya iade ediliyor yazar. Ödeme yapıldığında iade tamamlandı yazar. İstersen müşteri hizmetleri kısmından o ürüne tıklayıp, ardından iade ve değişim seçin. Sonraki adımda iade ve değişim işlemi başlatın dediğinizde tel numaranızı girin amazon sizi arayacaktır. Herşeyi onlar halleder aklınızdaki soruları sorabilirsiniz. Tabi bunları yaptıysanız bu mesajı dikkate almayın
Evet tekrardan ürünün değeri kadar hesabından ücret çekilir. İade işlemini başlattın mı ? Siparişlerim kısmından ürün iadesinde bulunduysan, iade başlatıldı veya iade ediliyor yazar. Ödeme yapıldığında iade tamamlandı yazar. İstersen müşteri hizmetleri kısmından o ürüne tıklayıp, ardından iade ve değişim seçin. Sonraki adımda iade ve değişim işlemi başlatın dediğinizde tel numaranızı girin amazon sizi arayacaktır. Herşeyi onlar halleder aklınızdaki soruları sorabilirsiniz. Tabi bunları yaptıysanız bu mesajı dikkate almayın
Sağ altta yatay üç çizgiye tıklayıp, en altta müşteri hizmetleri yazana tıklayın. Ardından satın aldığınız ürünleri göreceksiniz. Oradan iadesini yapacağınız bu mauseyi seçip, iade veya değişimi seçin. Sonraki adımda Diğer seçeneğini tıklayın. Ardından iade veya değişim başlatın diyip, sonraki adımda neden iade edeceğinizi sorcak ordan gerekli alanları doldurun. Yapamazsanız ekran görüntüsü paylaşınsanız daha iyi yardımcı olabilirizşimdi yapıyorum ,cok teşekkür ederim
Ekli dosyayı görüntüle 35795
iade talep et diye bişey var ona basınca buraya atıyor ??
Sağ altta yatay üç çizgiye tıklayıp, en altta müşteri hizmetleri yazana tıklayın. Ardından satın aldığınız ürünleri göreceksiniz. Oradan iadesini yapacağınız bu mauseyi seçip, iade veya değişimi seçin. Sonraki adımda Diğer seçeneğini tıklayın. Ardından iade veya değişim başlatın diyip, sonraki adımda neden iade edeceğinizi sorcak ordan gerekli alanları doldurun. Yapamazsanız ekran görüntüsü paylaşınsanız daha iyi yardımcı olabiliriz
Hocam daha fazla yardıma ihtiyacım var seçeneğine seçin ardından istenilen adımları girin. O seçenekleri deneseydiniz çoktan iade işlemi hallolmuştu.Ekli dosyayı görüntüle 35805Ekli dosyayı görüntüle 35806Ekli dosyayı görüntüle 35807Ekli dosyayı görüntüle 35808Ekli dosyayı görüntüle 35809Ekli dosyayı görüntüle 35810
sırasıyla yaptın fakat yine aynı şey bi bukamadım yada olmuyor
hallettim sonunda 1 hafta içinde yatacakmış , yenisini tekrardan aldımHocam daha fazla yardıma ihtiyacım var seçeneğine seçin ardından istenilen adımları girin. O seçenekleri deneseydiniz çoktan iade işlemi hallolmuştu.
GÖzün aydın umarım bu seferki elinize ulaşır. Şimdiden hayırlı olsun.hallettim sonunda 1 hafta içinde yatacakmış , yenisini tekrardan aldım
cok teşekkğr ederm